برای بهینه سازی صفحه برای این عبارت مهم، ما توصیه های ساده ای را انجام دادیم:
نوشته شده توسط : عباسی

سئو سايت 


افزودن عبارت متبوع در عنوان ها (H2s و H3s).
بسط داده ها در رابطه با زمینه عبارت
تبدیل یک تصویر استاتیک به یک متن قابل خزش یا این که کرول شدن.
تولید تغییرات سازمانی در برگه برای ارتقا قابلیت و امکان پیوند دهی
این ترفندهای کوچک و سئو ها تمام کاری بود که می بایست انجام می‌شد تا کاغذ را برای پاسخگویی به کوئری جستجوی نشانه گیری گردیده، فراهم کنیم.

بعضا از سفارش های رایج دیگری که ما به مشتریان ارائه میدهیم عبارتند از:

سئو پیوند دهی داخلی
افزودن فرمت های تازه (تصویری، ویدئو، صوتی و غیره)
حق تقدم بندی لهجه تبلیغاتی از صفحه ها اطلاعاتی
افزودن لغت ها دارای ارتباط طولانی تر و ورژن های بلند(long-tail) واژه و کلمه کلیدی متبوع
تهیه و تنظیم ساختار وبسایت و صفحه های
لینک و پیوند دهی فرنگی به منابع قابل اطمینان (مطالعات علمی، اداره ها دولتی gov ، شرکت های آموزشی edu و غیره)


اکثر وقت ها وبسایت شما دارنده یک کاغذ ای میباشد که پتانسیل جذب جستجوی نو را دارااست البته پاره ای می بایست با صرفه شود. به صورت معمول، یک‌سری ترفند کوچک، همگی کاری میباشد می بایست صورت پذیرد تا ورقه برای کلمه ها تازه بهتر کار نماید.

با این اکنون، بعضا از مجال ها نیاز به تولید یک کاغذ به طور کامل نو دارا هستند. درین مورد ها، به عبارتی سؤالی را از خویش پرسید که هنگام seo یک کاغذ جان دار می پرسیدید: این ورقه چطور به انگیزه کاوش گر جواب میدهد؟ اینجانب چه‌طور از کلمه و واژه کلیدی انگیزه در کاغذ به کار گیری کرده ام؟ از چه کلمات مشابهی برای این اصطلاح می‌توانم استعمال کنم؟

 

آماده سازی بک پیوند های گران بها
زمانی که یک ورقه با صرفه گردیده دارید، وقت آن میباشد که یکسری لینک و پیوند کسب فرمائید.

 

محتوای اثر گذار و seo باطن ورقه یا این که به اصطلاح seo داخلی (on-page بهینه سازی)، ورقه شمارا برای برد فراهم می‌کند، البته پیوند ها ورقه شما‌را تحت عنوان یک منشاء باارزش سفت کرده و چشم شدن در حاصل کاوش را بهمراه خواهد داشت.

برای پروژه متبوع، ما ۱۵ لینک و پیوند را در بالا نشانه گیری کردیم. این انگیزه مبتنی بر سطح های رقابت و علم مان تعیین شد.

*شایسته ترین راهکار برای خرید بک پیوند فالو همیشگی، تکثیر خبر ها، مقاله‌ها آموزشی و رپورتاژ اطلاع رسانی در وب سایت های خبری دارای اعتبار و پربیننده میباشد. وبسایت هایی که بالاترین اتوریتی را دارا هستند و تحت عنوان مراجع دارای اعتبار و خبرگزاری های مشهور شناخته گردیده میباشند.

همینطور ما توانستیم از لینک و پیوند سازی “کاغذ مرجع” یا این که resource page تحت عنوان یک تاکتیک seo به کار گیری کنیم: روند تبلیغ یک مرجع جان دار برای کسب پیوند روی صفحه ها منابع افراد ثالث. این نحوه مدام صرفا مورد وجود ندارد و کاغذ شما بایستی ذاتا یک مرجع باارزش باشد.

اما، در صورتیکه انگیزه ما به صفحه ها منابعِ متمرکز بر مورد اصلی ورقه مشتریمان (خواب و چرخه خواب) محدود می‌شد، ما زمان های خویش را تخت‌گاز از دربین می بردیم. برای توسعه منظره مان، ما صفحه ها هم ترازی را انگیزه قرار دادیم که در آن ابزار مشتری ما همت داشت و موءثر به حیث می رسید – یعنی صفحه هاِ منشاء مربوط به سالم، صفحه ها مرجع برای علم آموزان، صفحه ها مرجع اولیا، و غیره.

همان گونه که در نوشته‌ی علمی تاثیر بک پیوند در seo وب سایت گفتیم، با اتصال این صفحه ها به ورقه یا این که ابزار مشتری مان، از روش نیاز به خواب مطلوب، درب را بروی اکثری از زمان های دیگر گشوده کرد. یافت کردن مخاطبان دارای ارتباط برای بسط زمان و تأمین لینک و پیوند های کافی برای پیشرفت بسیار مهم میباشد.

علاوه بر این، ما محتویاتی را در وب لاگ وبسایت مشتری شناسایی کردیم که در آن مجال هایی برای پیوند دهی داخلی جان دار بود. این پست های بلاگ مجال های لینک و پیوند دهی مارا ارتقاء بخشید و از روش پیوند های داخلی ما قیمت پیوند های این صفحه ها را به ورقه آیتم انگیزه هدایت کردیم.

 

تطهیر و تکرار
شایسته ترین بخش فرآیندی که در اینجا ارائه کردیم این میباشد که‌این پروسه مقیاس پذیر میباشد.

این مطالعه موردی بر روی یک ورقه انگیزه در وب سایت مشتری ما تمرکز داشت که نتیجه ها فوق العاده ای را تجربه کرد . ولی این روند را می قدرت برای یکسری ورقه اعمال کرد. در واقعیت، ما همین فرایند را برای پرورش یک کاغذ دیگر پیاده کردیم که از هیچ به بیش تر از ۵۰۰ بازدید در هر ماه در یک جدول وقتی شبیه رسید.

مولفه اصلی شناسایی حیاتی ترین مجال های کاوش در دسترس شما میباشد. زمانی که‌این مجال ها و صفحاتی که می‌توانند آن ها را پیش مارک را شناسایی کردید ، میتوانید از این روند برای افزایش عملکرد ارگانیک آنان به کارگیری نمائید و حجم متعددی از ترافیک دارای ربط را بدست آورید.

در شرایطی‌که بتوانید این استراتژی را به صورت پیوسته و برای یکسری ورقه اجرا نمائید، در حین دوره کل وب سایت شما جهش و رویش دامنه را تجربه خواهد کرد.





:: برچسب‌ها: سئو سايت ,
:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: